secretariaat

Secretariaat 2.0…….

”Nieuw bestuur aangetreden”. Wellicht is dat de titel die je boven dit stukje had verwacht als je onderstaande foto ziet. 

In werkelijkheid is dit het nieuwe team van personen die gaan fungeren als gastheren op het secretariaat. Een hoognodige en belangrijke taak die nu daadwerkelijk een invulling gaat krijgen. Het is niet alleen gastvrij naar onze bezoekers toe, ook de mensen binnen Rijnsburgse Boys kunnen op de zaterdagen zich tot hen richten.
Er zijn een aantal zaken die zullen gaan veranderen; er zijn ook een aantal dingen die nu al gelden maar waar men eerst het geheugen voor moet opfrissen. We willen een aantal dingen alvast benoemen: 
– Het borgsysteem betreft de kleedkamersleutels gaat weer ingevoerd worden. Dat houdt dus in dat er €10 borg betaald moet worden bij het ophalen van de sleutel. Wanneer de sleutel wordt ingeleverd zal de gastheer/gastvrouw van dienst samen met de leider van het betreffende team de kleedkamer controleren. Wanneer de kleedkamer opgeruimd en (bezem)schoon is achtergelaten krijgt men de €10 borg weer terug.
– Het is niet meer toegestaan om ballen, tassen, kleding of andere spullen in de hal, gang of ontvangstruimte te deponeren. Ook niet ”tijdelijk”. Voorheen werd daar wellicht niets van gezegd maar dat gaat nu dus anders worden. Heeft ook met een stukje uitstraling te maken. 
– De nooduitgangen mogen alleen in geval van nood gebruikt worden, het woord zegt het al. Er is dus maar 1 centrale in -en uitgang van het kleedkamergebouw.
– Er mag NIET gerookt worden in het kleedkamergebouw. Dit is al even zo alleen dringt het niet door bij een aantal mensen. Hier zal ook strikt op gelet worden. Heeft ook weer o.a. met een signaal naar (bijvoorbeeld) sportende kinderen te maken. Een goed voorbeeld doet goed volgen!
– Men dient op tijd de kleedkamer in te gaan en deze ook op tijd weer te verlaten. De programma’s op de zaterdagen zijn vaak bomvol dus hou rekening met elkaar.
– De ontvangstruimte (en dus ook de koffie/thee e.d.) bij het secretariaat is op de zaterdagen alleen bedoeld voor personen die daar op dat moment wat te zoeken hebben. We hebben het dan over leiders, trainers, overige stafleden, scheidsrechters, rapporteurs en bestuursleden. Kortom: personen die alles met wedstrijdzaken te maken hebben. Toeschouwers, ouders en spelers kunnen in de kantine terecht.
Ongetwijfeld zullen bij nog nog meer zaken de puntjes op de ”i” gezet gaan worden maar dat voor dan.
Heb je nou ook tijd en zin om mee te gaan draaien als gastheer/gastvrouw, meld je dan aan via secretaris@rijnsburgseboys.nl