Voor volgend seizoen (2013-2104) zoeken wij, voor het jeugdsecretariaat, enthousiaste gastvrouwen en/of gastheren voor de zaterdagochtend. Je ontvangt de bezoekende verenigingen in het (jeugd)secretariaat.
Het streven is dat je 1x per maand of 1x per 6 weken een ‘dienst’ draait op zaterdagochtend van 8.00uur–12.00uur. Uiteraard wordt je eerst ingewerkt zodat je weet wat je moet doen!
Hieronder een kleine greep uit de activiteiten die je uitvoert:
• Verwelkomen van bezoekende verenigingen
• Het uitgeven van kleedkamersleutels
• Het uitgeven en ontvangen van de spelerspassen
• Het klaarleggen en ontvangen van wedstrijdformulieren
• Het invoeren van uitslagen op de website
• Beantwoorden van vragen
• Het beantwoorden van de telefoon
Voor aanmeldingen en/of vragen kun je contact opnemen met Roland Houtman (06-144 828 44) via r.i.houtman@casema.nl)