karly

Clubvoetbaldagen groot succes!

Enkele maanden voorbereiding zijn eraan vooraf gegaan, maar op woensdagmiddag 22 juli kon al snel de conclusie getrokken worden: het was een groot succes!
Maandagmorgen 20 juli om 08.45uur verschenen de eersten van de 121 kinderen al op het sportpark. Daar waren vanaf 07.15uur de trainers al bezig om de trainingsvormen uit te zetten op de velden 3 en 4. En dat zag er indrukwekkend uit; een enorme berg aan doeltjes, pionnen, hoedjes, hesjes en ballen!
Om 09.15uur kon men zich aanmelden en om 09.45uur was iedereen, die zich ingeschreven had, ‘ingecheckt’ en kon het spektakel gaan beginnen. Een prachtig tenue in zwart en wit was aan alle kinderen uitgereikt en ook dat zag er indrukwekkend uit
Clubvoetbal1
Om 10.00uur werd er gestart met trainen en elke ochtendsessie duurde tot 12.00uur. Aansluitend was het lunchen in de kantine, waar vele dames 3 dagen lang in de weer zijn geweest om iedereen van alles te voorzien. Op dinsdag waren er zelfs kroketten en frikandellen als lunch! Na elke lunch was er een spel: penaltybokaal, bingo en petje-op-petje-af zijn de spellen die voorbij kwamen. En de winnaars daarvan werden in het zonnetje gezet met bekers, prijzen en medailles.
De middagsessie begon steeds om 14.00uur, duurde tot 16.00uur en aansluitend konden alle kinderen door hun ouders worden opgehaald. Om thuis uit te rusten en bij te komen van de inspanningen. Op woensdagmiddag was dus de laatste keer dat iedereen bij elkaar was en werden velen uitvoerig bedankt en met het nodige gejuich erbij!
De conclusie was toen dus heel simpel: Clubvoetbaldagen Rijnsburgse Boys was een enorm succes en zal komend jaar zeker herhaald worden! Op de FaceBook pagina van Rijnsburgse Boys zijn veel foto’s en video’s te zien en langs deze weg nog een enorm woord van dank aan de organisatie van Clubvoetbaldagen, die de trainers aanleverden. Uiteraard ook de 3 Rijnsburgse trainers bedankt voor hun inzet: Wim Klok, Rian Vletter en Hans Kort! Last-but-not-least een dankwoord aan Rijnsburgse Boys, die de velden en materialen beschikbaar stelden, en aan de dames die de lunch verzorgden!
Tot volgend jaar